Bine ai venit! | 欢迎访问网页

SUV-urile – atractia cumparatorilor chinezi

22/04/2014

Cumparatorii chinezi au devenit foarte interesati si deschisi la achizitionoarea masinilor de teren.

Anul trecut, segmentul SUV-urilor a inregistrat in China o crestere  semnificativa, de aproape 50%, la 2,99 de milioane de vehicule vandute, dintr-un total de 22 de milioane de vehicule comercializate.

Marcile ce starnesc interesul tin de brandurile foarte cunoscute: Audi, Mercedes, Ford, Citroën, Peugeot, Geely, Volvo si Lexus.

Mercedes-Benz spera sa atraga cumparatori cu o versiune coupe a SUV-ului ML, in timp ce BMW are deja succes pe piata chineză cu modelul X6.

Masinile de teren ofera sentiment de siguranta, incredere si sunt frecvent asociate cu performanta.

 SUV_01

Last modified: 09/09/2016

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *