Bine ai venit! | 欢迎访问网页

Turismul românesc, promovat în ChinaTurismul românesc, promovat în China

17/04/2018

O delegație a Ministerului Turismului din România, companii și agenții de turism participă zilele acestea la Târgul de Turism din Beijing (COTTM). Evenimentul se adresează firmelor și antreprenorilor din domeniul turistic.

Directorul Departamentului de Marketing și Promovare din cadrul Ministerului Turismului, Daniela Prelipcean a declarat că, 2018 este Anul turistic Uniunea Europeană-China și cu acest prilej se dorește promovarea turismului românesc în China.

“Vrem să atragem turiștii chinezi prin organizarea unor acțiuni de promovare. Vrem să organizăm și vizite de informare pentru jurnaliști, creatori de opinie și oficiali din China. De asemenea, vrem să deschidem o reprezentanță oficială a României în China.

Anul turistic UE-China va include o serie de campanii finanțate prin parteneriate public-private, întâlniri de afaceri și întâlniri între întreprinderi.

„Sunt multe companii care au un interes în a atrage turistii chinezi în România. Urmează și evenimente adresate publicului larg din China, astfel încât tot mai mulți turiști să ajungă în țara noastră. Ceea ce vrem noi să facem este să promovăm România într-un mod cât mai vizibil”, a declarat Mihuț Năstăsache, consilier în cadrul Ministerului Turismului.

Târgul de turism de la Beijing este la a 14-a ediție și este considerat ca fiind cea mai importanta platforma a industriei turistice, fiind singurul eveniment de business-to-business. Târgul se încheie la data de 18 aprilie.

Sursa: Radio China International

Last modified: 17/04/2018

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *